El Speedo Katalog

Záruky a reklamace

Záruka na vrácení zboží
V obchodě El Speedo poskytujeme našim zákazníkům v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem). Tato garance se nevztahuje na objednané padákové kluzáky.

Podmínky pro vrácení peněz:
1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dnů po obdržení zboží.
3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
4. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou
balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.

Záruční podmínky
V El Speedo obchodě poskytujeme záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

U oprávněných reklamací uplatněných v záruční době se zavazujeme bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady u výrobce.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- neodborným použitím zařízení,
- mechanickým poškozením nebo opotřebením,
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem),
- jinými vnějšími vlivy.

Délka záruky
U většiny produktů platí standardní zákonná záruční lhůta: 2 roky od data zakoupení.


Reklamace zboží

Reklamace škod vzniklých při dopravě
Při převzetí zboží (od dopravce, na poště) je zákazník povinen dodané zboží prohlédnout.
V případě zjištění nedostatků, resp. poškození zboží, které bylo způsobeno při dopravě (např. poškrábání zboží v důsledku protržení obalu při dopravě) Vám doporučujeme sepsat s dopravcem (Česká pošta nebo přepravní firma) písemné prohlášení o zjištěných závadách. Zboží v takovém případě můžete odmítnout převzít.

O případných zjištěných závadách nás, prosím, do 3 dnů od data dodávky písemně informujte emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na 777 311 661 .

Reklamace vad dodaného výrobku
Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí/rozbalení, v každém případě před jeho prvním použitím. Pokud je zjištěno jakékoliv poškození - zejména mechanické poškození ve formě poškrábání nebo jakákoliv deformace, vyhotoví kupující písemný záznam o poškození a prodávající je povinen dodat jiný bezvadný výrobek nebo poskytnout přiměřenou slevu z dodávky.

Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě špatnou technologií výroby. Reklamaci nám prosím oznamte nejprve emailem nebo telefonicky. Reklamované zboží poté zašlete na adresu naši provozovny: El Speedo s.r.o., Příborská 597, Frýdek-Místek, 738 02. Náklady na zaslání nese zákazník. Na většinu zboží je poskytována garance 2 roky od data zakoupení.

Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na zaslání Vám budou proplaceny do maximální výše 250,- Kč. Pokud bude reklamace odmítnuta, zboží Vám na Vaše náklady (max. 250 Kč) zašleme zpět.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet dnem převzetí zásilky s reklamovaným zbožím naším pracovníkem z rukou dopravce (resp. České pošty).

Reklamované zboží musí být čisté. K reklamaci je nutné předložit kopii dokladu o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Zásilka rovněž musí obsahovat písemný popis reklamované závady doplněný podpisem zákazníka. Nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.

Za den uplatnění reklamace se považuje den předání reklamovaného výrobku do rukou dodavatele, resp. den převzetí reklamovaného zboží dodavatelem z rukou přepravce. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná rovněž běžet dnem předání reklamovaného výrobku do rukou dodavatele, resp. dnem převzetí reklamovaného zboží dodavatelem z rukou přepravce.